استاندار قزوین گفت : مدیرانی که پاسخگوی مطالبات مردم نیستند باید استعفا دهند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  فریدون همتی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید،افزود : در استانداری، دستگاههای اجرایی و بانکها اگر تیم موجود خود را با نیازها و مطالبات مردم هماهنگ کند و کارها را بسرعت راه بیندازد می توانیم کار کنیم در غیر این صورت باید استعفا دهد و ماهم یک خانه تکانی کنیم.

وی افزود : هر مصوبه ای که در ستاد تسهیل تصمیم گیری می شود باید اجرا شود در غیر این صورت با برخورد ما روبرو خواهد شد.

وی با انتقاد از برخورد برخی مدیران بانکی با تولید کنندگان گفت :  اگر اشکالی در بانک دیده می شود باید برخورد کنیم و گاهی قانون هم مشکل ساز است و برای ما معلوم نیست چرا قانون اجازه نمی دهد یک واحد تعطیل شده دوباره احیا شود.

استاندار اضافه کرد: باید اجازه دهیم تولیدکننده نفس بکشد و قادر به حل مشکلات خود باشد و اگر فقط با بخشنامه و ابلاغ بخواهیم کار کنیم امور جلو نمی رود.

استاندار از برخی تولیدکنندگان هم که در پرداخت مطالبات بانکی کوتاهی می کنند گلایه کردو گفت : برای همراهی با تولید با مدیران دولتی و هم بانکی برخورد می کنیم و سخت گیر هستیم اما گاهی برخی تولیدکنندگان هم در پرداخت بدهی مسئولیت پذیر نیستند و یا با توسعه در زمان بدهکاری مشکلات خود را بیشتر می کنند.
 
وی بیان کرد: تا زمانی که بدهی های گذشته بانکی پرداخت نشده منطقی نیست طرح توسعه اجرا شود مگر آنکه قادر به پرداخت بدهی باشید .
 
دراین جلسه برای ۹ واحد تولیدی که دارای معوقات بانکی و مشکلات تولید، سرمایه درگردش، توقف در تولید و مسائل حقوقی بودند از سوی استاندار تصمیماتی برای بخشودگی، تامین تسهیلات بهین یاب و مهلت برای بازپرداخت بدهی گرفته شد.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
زنده باد ایران
آخرین اخبار