همراه با شهدا؛

وصیت زیبای شهیدمحمد کوچکی نصرآبادی برای برادرش

محمد کوچکی نصرآبادی نیز همچون دیگر مردم انقلابی در راهپیمایی ها و تظاهرات ضد رژیم شاه شرکت می نمود

وصیت زیبای شهیدمحمد کوچکی نصرآبادی برای برادرش
به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمدکوچکی نصرآبادی در خرداد سال 1345 در روستای نصرآباد کویر به دنیا آمد .
وی دوران ابتدایی خود را در دبستان شهدای نصرآباد گذراند .او از لحاظ درسی و اخلاقی شاگردی ممتاز به شمار می رفت و در امتحانات نهایی سال پنجم ابتدایی نیز با نمرات عالی قبول شد و از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مورد تشویق قرار گرفت . بعد از دوران ابتدایی برای ادامه تحصیل به مدرسه راهنمایی نساجی کاشان آمد .

محمد نیز همچون دیگر مردم انقلابی در راهپیمایی ها و تظاهرات ضد رژیم شاه شرکت می نمود .
در سال 1359 دوران راهنمایی را با موفقیت به پایان رسانید و برای ادامه تحصیل در هنرستان محمد نراقی ثبت نام کرد و در رشته اتومکانیک مشغول تحصیل شد . پس از پایان سال دوم هنرستان ، در 1360/3/15 برای اعزام به جبهه به پادگان اصفهان رفت و در تاریخ 1361/5/7 در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمد .
 
فرازی از وصیت نامه شهيد محمد کوچکی نصرآبادی 

 پدر و مادرم ! از این که فرزندتان را در این راه داده اید ، ناراحت نباشید . زیرا من امانتی در نزد شما بودم که اکنون باید آن را پس بدهید . هم چنان که خداوند در قرآن می فرماید ما از خداییم و به سوی او بازمی گردیم . مبادا در شهادتم ناراحت شوید و گریه کنید .

مادرم ! چون کوه استوار باش و لحظه ای از یاد خدا غافل نباش .

خواهرانم ! زینب وار با ناملایمات و مصائب پنجه نرم کن و پیام رسان شهیدان باش .

برادرم ! امیدوارم که اگر شهید شدم ، هم چنان راهم را ادامه دهی و دنباله رو من باشی ، چرا که مهم ترین راه و بهترین راه ، راه شهیدان است .

 روحش شاد و یادش گرامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۰:۳۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
آيا با اجراي سند 2030 نسل آينده اينگونه وصيت نامه را در كتابهاي درس شان خواهند داشت ؟؟؟؟تا بدانند بزرگ مردان كوچك چطور از كيان و حثيت اين كشور دفاع كردند و يا باز مثل سابق قهرمان قصه هايشا ن را پطرس فداكار تشكيل خواهد داد
حيف .... حيف حيف
آخرین اخبار