رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت:23 دستگاه آمبولانس، 4 اکیپ امدادی خدمت رسان، یک واحد اتاق عمل صحرایی، 2 فروند بالگرد هلال احمر به منظور خدمت رسانی به زائران در روز چهاردهم و پانزدهم خرداد تدارک دیده شده است.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برنامه های سازمان امداد ونجات در ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ویژه برنامه هایی در راستای سالگرد ارتحال امام(ره) تدارک دیده است.
 
وی افزود: سازمان امداد ونجات برای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) آماده است و با کار گروه بهداشت و درمان هماهنگی کامل را برقرار کرده است .
 
سلیمی با بیان اینکه در این ایام 700 نفر از امدادگران سازمان امداد و نجات در حرم مطهر امام خمینی ( ره ) خدمت رسانی می کنند، گفت: 23 دستگاه آمبولانس، 4 اکیپ امدادی خدمت رسان، یک واحد اتاق عمل صحرایی با 2 فروند بالگرد هلال احمر به منظور  خدمت رسانی به زائران در روز چهاردهم و پانزدهم خرداد تدارک دیده شده است. 
 
رئیس سازمان امداد و نجات بیان کرد: امسال با توجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان شاهد حضور زائران از استان های دور دست نخواهیم بود و فقط استان های البرز ، مرکزی ، قزوین ، قم و سمنان در این برنامه شرکت خواهند کرد. 
 
سلیمی در پایان گفت: امیدوارم با اقدامات پبش بینی شده بتوانیم سهم کوچکی در خدمت رسانی به زائران حرم مطهر امام در ایام سالگرد ارتحال امام (ره) داشته باشیم.
 
انتهای پیام /  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار