2 کيلو گرم انواع موادمخدر در شهرستان ساری کشف شد.

سرهنگ کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف 2 کيلو گرم حشیش در اجرای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده خبر داد.

وی گفت: ماموران کلانتری 12 این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش اموال سرقتی و مواد مخدر توسط فردی در محدوده خبایان صاحب الزمان موفق به شناسایی متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: با بررسی های به عمل آمده متهم که از افراد سابقه دار در امر خرید و فروش مواد مخدر و دارای سوابق متعددکیفری از جمله سرقت بوده است ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد .

سرهنگ کاظمی افزود : در بازدید های به عمل آمده از محل اختفای این متهم 2 کیلو گرم حشیش و مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد .

وی با اشاره به مضرات ناشی از مصرف مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان به خانواده ها هشدار داد: با ارتباط دوستانه و منطقی با فرزندان خود آنها را از خطرات و آسيب های مصرف مواد مخدر آگاه کنند.

وی با تاکيد برتعامل و همکاری متقابل مردم با پليس از شهروندان،خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت های پليسی 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان ياری کنند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار