سعید فتاحی گفت: باشگاه نفت یک هفته کاری فرصت دارد تا با ارائه مدارک به سازمان لیگ از سهمیه خود در لیگ قهرمانان دفاع کند.

نفت تهران تا 18 خرداد فرصت دارد از حذف در لیگ قهرمانان آسیا جلوگیری کندسعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه سازمان لیگ فوتبال از باشگاه نفت تهران درخواست کرده تا تاریخ 15 خرداد برای تمدید پروانه فعالیتش اقدام کند، اظهار داشت: باشگاه نفت در حال حاضر پروانه فعالیت خود در لیگ هفدهم را به سازمان لیگ ارائه نکرده است. این باشگاه حدود چهارماه است که مدیر عامل و سرپرست ندارد و به همین دلیل از مالک باشگاه نفت درخواست کردیم تکلیف خود را مشخص کند.

وی افزود: روز گذشته حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ به مالک باشگاه نفت تذکر داد تا در یک هفته کاری مستندات و مدارک خود را در اختیار سازمان لیگ قرار دهند. در غیر این صورت در مورد مجوز این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم جدیدی اتخاذ می شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان خاطرنشان کرد: البته منظور سازمان لیگ از یک هفته، یک هفته کاری است. برخی رسانه ها اعلام کرده اند باشگاه نفت تا 15 خرداد فرصت دارد مدارک خود را در اختیار سازمان لیگ قراردهد که با توجه به تعطیلی پایان هفته و همجنین در پیش بودن روزهای 14 و 15 خرداد طبیعی است که مسئولان این باشگاه فرصت دارند تا تاریخ 18 خرداد این اقدام را انجام دهند.

فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: رونوشت نامه سازمان لیگ در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، عماد حسینی، رئیس هیئت امنا باشگاه نفت تهران و حسین آل‌اسحاق، بازرس قانونی این باشگاه قرار گرفته است. 

بر این اساس شرکت نفت هم که سال گذشته امتیاز این باشگاه را به گلرخسار واگذار کرد، باید پیگیر این امر باشد تا از اختصاص سهمیه آسیایی تیم نفت به سایر تیم های لیگ برتری جلوگیری شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار