نمایش "تسخیر" به کارگردانی سید فریدون احمدی همزمان با برگزاری چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در سنندج به اجرای عمومی گذاشته می‌شود .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: همزمان با سالروز رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد، چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» همزمان با تهران و 11 استان کشور در سنندج برگزار می‌شود .

امین مرادی در این زمینه گفت: همایش تئاتر مردمی خرداد، بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) به منظور به تصویر کشیدن زندگی و سیره حضرت امام خمینی(ره) و سایر شخصیت‌های برجسته‌ تاریخ انقلاب اسلامی، به صورت همزمان از 13 تا 16 خرداد ماه به مدت سه روز در تهران و استان‌های کردستان، لرستان، مازندران، خوزستان، گیلان، اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد، همدان، ایلام، کرمانشاه و هرمزگان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و همکاری ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) برگزار می‌شود .

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: در این دوره از همایش هیات انتخاب پس از بررسی و ارزشیابی آثار شرکت کنندگان، 20 اثر را واجد شرایط حضور در این رویداد معرفی کرد که نمایش "تسخیر" به نویسندگی و کارگردانی سید فریدون احمدی از هنرمندان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به بخش نهایی همایش راه پیدا کرد.

وی عنوان کرد: براساس موافقت دبیرخانه این همایش این نمایش در طی 2 روز پنج شنبه و جمعه 11 و 12 خرداد ماه ساعت 19 به ترتیب در محل پارک کودک و پارک ملت سنندج به اجرای عمومی گذاشته می‌شود .

وی گفت: مراسم اختتامیه‌ جشنواره سراسری تئاتر مردمی خرداد، 17خردادماه سال جاری با تقدیر از گروه‌های شرکت کننده در تهران برگزار می‌شود .

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.