نفرات برتر چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی برادران در استان فارس معرف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید امیر عباس جلالی کارشناس مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از 80 نفر از برادران در هفته اول خرداد ماه برگزار شد که شرکت کنندگان در 8 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
جلالی با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته های اذان، دعاء خوانی، حفظ 5جزء، 10جزء، حفظ بیست و حفظ کل، ترتیل و قرائت برگزار شد، ادامه داد: در رشته اذان خوانی آقایان رضا بردبار نفر اول، محمد جواد کاتب و محمد سعید اژدری به ترتیب بعنوان نفر دوم و سوم معرفی شدند.
 
وی ادامه داد: در این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن کریم و حفظ 5 جزء اول آقایان ادریس کاظمی و سعید ارجونی مقام اول را کسب کردند.
 
جلالی با بیان اینکه منبع آزمون قرائت، صوت و لحن و ترتیل از کل قرآن کریم برگزار شد، اظهار داشت: آقایان مهدی کشاورز نفر اول و حسام قانعی نفر دوم و امیرحسین عباسی در رشته ترتیل به مقام سوم دست یافتند.
 
وی به نفرات برگزیده در رشته قرائت اشاره کرد و گفت: در این رشته سیدرضا نجیبی، هادی افخمی و محمد بهرامی شاد بعنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
 
جلالی افزود: آقایان مهدی شفاعتیان، عیسی مددی و یونس قراملکی بعنوان نفرات اول تا سوم رشته حفظ 10 معرفی شدند.
 
همچنین در رشته حفظ 20 جزء اسماعیل خنفری نفر اول، علیرضا کشاورزی و روح اله مظفری نفر دوم و سوم این رشته بودند.
 
گفتنی است این مسابقات در محل آستان مقدس سیدعلاء الدین حسین(ع) برگزار شد که ناصر زارع، امین رضا سیاری و سعید خائف پناه بعنوان نفرات اول تا سوم رشته دعا خوانی معرفی شدند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار