۱۰۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی استان بوشهر نیازمند نوسازی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: هزار کیلومتر شبکه آبرسانی استان بوشهر نیاز به نوسازی و اصلاح دارد.

۱۰۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی استان بوشهر نیازمند نوسازی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کیقباد یاکیده صبح سه‌شنبه در نشست بررسی طرح‌های اصلاح شبکه آبرسانی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات در حوزه آب استان بوشهر مربوط به فرسودگی خطوط آبرسانی است که باعث هدررفت بالای آب شده است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای چهار هزار کیلومتر شبکه آبرسانی است، خاطرنشان کرد: هزار کیلومتر از این خطوط به علت فرسودگی نیازمند اصلاح و نوسازی و بازسازی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اصلاح ۱۷۷ کیلومتر از خطوط آبرسانی استان طی سه سال گذشته خبر داد و افزود: یکی از اولویت‌های اساسی ما نوسازی شبکه آبرسانی است که طرح‌های متعددی در این زمینه داریم.

وی به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار نوسازی خطوط آبرسانی در کاهش هدررفت آب اشاره کرد و ادامه داد: به منظور نوسازی خطوط آبرسانی استان بوشهر ۱۸۸ میلیارد ریال اختصاص یافت.

یاکیده به هدررفت حدود ۲۰ درصدی آب در خطوط آبرسانی شهرهای استان بوشهر اشاره کرد و گفت: تلاش داریم که با مشارکت بخش خصوصی و تخصیص اعتبارات مناسب زمینه کاهش هدررفت آب در شبکه‌های آبرسانی استان را فراهم کنیم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.