سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.
 
از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ نهم خرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

2401...0936:بزرگراه دولت آباد در نزدیکی کارخانه سیمان شهرک مشیریه چند سالی است که همینطور مانده و پیشرفت نمیکند.لطفا پیگیری کنید.


7009....0912:درباره معتبر بودن موسسه های کاشت مو گزارش تهیه کنید،موسسه ایران فیت پنج میلیون پول نقد گرفت مو بکارد ،هیچ مو در نیامد،مو های پشت سرش هم که در اوردن ،خالی شده  است،کسی جواب ما را نمی دهد !
 
 
خواهشمندم در مورد هزینه برق مغازه ها که تجاری محسوب میشود،گزارش تهیه کنید که در این آشفته بازار ما داریم کار میکنیم با دوره ای بالای ۵۰۰ هزار تومان پول برق!


5931...0912:چنین سال پیش در دوره های متفاوت مجلس ،کلنگ بیمارستانی در قرچک خورده شد اما دیگر کسی پیگیر نشد،لطفا از این آثار باستانی گزارش تهیه نمایید.


لطفا در مورد زمان اجراء قانون جدید معافیت ها و کسری خدمت سربازی فرزندان ایثارگر و جانباز  پیگیری های لازم را به عمل آورید!


0930...0919:لطفا در مورد مراحل قانونی رفتن افراد زیر ۱۸ سال به خارج کشور و سفر های زیارتی گزارشی تهیه کنید


خواهشمندم نسبت به مرمت و بازسازی جاده بیات استان مرکزی بخش نوبران که پل ارتباطی بین بیش از چهل روستا میباشد، اطلاع رسانی کنید.


با گذشت 5سال از دادن مسکن مهر ،با وجود پایان کار هنوز سندی داده نشده، لطفا پیگیری و گزارشی تهیه کنید.


2800...0915:لطفا گزارشی تهیه کنید از بچه های ارب پالسی بچه هایی که هنگام زایمان طبیعی دچار ضایعه عصبی دست می شوند،مقصر کیست ؟دکتر یا مادر؟


3100...0912:همين تهران بيمارستان خصوصي سورنا، بيش از 50 نَفَر از پزشكان و پرسنل شاكي دارد .كلي اخطار براي تعطيلي بدليل جنايات پزشكي دارد و نه مسئول فني داره نه مسئول فني راديولوژي و داروخانه، بيمار را بدون رسيدگي نگه ميدارد و آخرش هم جنازه تحويل خانواده ميدهد.! گروهي از پزشكان


2124...0912:آیا گرفتاری مردم بابت عدم نظارت بانک مرکزی و موسسه ارمان .توسعه.وحدت سابق.فردوسی سابق مشکلی نیست که در اخبار و گزارش شما جایش خالی است. موسسه ای 20 سال فعال باشد بصورت غیرمجاز!


3084...0917:لطفا در مورد افزایش هزینه شرکت در مصاحبه دکترا که شامل هزینه صلاحیت عمومی و مصاحبه دانشگاه ها هست و اینکه دانشجویان بیکار ارشد چگونه از پس هزینه مصاحبه حداقل دو الی سه دانشگاه بر بیایند!


0729...0912:حداقل به گوش مسئولین برسانید دو سال است هر روز کرایه های پرداختی راننده های بندر امام را پایین می آورند ولی هزینه ها بالا میرود!


2710...0913:درباره نیرو های شرکتی که توی این اداره ها کار میکنند، فقط یک حقوق داده می شود،هیچ مزایای دیگری هم نداریم گزارش تهیه کنید .


8991...0916:یمارستانهای شهرستان امیدیه و شهرستان آغاجاری در خوزستان ام آر آی که ندارند ،سی تی اسکن و سونوگرافی هم ندارند!


7020...0911:سهام عدالت از شرکتهای پر سود ده خارج شده و به شرکتهای کم سود ده منتقل شده است. خواهشمندم موضوع به مراجع فوق الذکر منعکس تا پیگیری شود . تا خدای ناکرده حقی از مردم ضایع نگردد.


2551...0913:لطفا در مورد کرایه های حمل و نقل در بندر امام و اعتصاب راننده ها، گزارش تهیه کنید.


7009....0912:درباره معتبر بودن موسسه های کاشت مو گزارش تهیه کنید،موسسه ایران فیت پنج میلیون پول نقد گرفت مو بکارد ،هیچ مو در نیامد،مو های پشت سرش هم که در اوردن ،خالی شده  است،کسی جواب ما را نمی دهد !

 
انتهای پیام//
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار