فرمانده انتظامی شهرستان اسکو از دستگیری زورگیر سابقه‌دار در کمتر از 2 ساعت در شهر جدید سهند خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نعمتی فرمانده انتظامی شهرستان اسکو گفت: در پی کسب خبری مبنی بر یک مورد تهدید و زورگیری از خودروهای عبوری در خیابان منتهی به دانشگاه صنعتی سهند با اسلحه کمری، بلافاصله یک اکیپ ویژه به‌سرپرستی فرمانده انتظامی شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان زورگیری را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی ادامه داد :در کمتر از 2 ساعت، با انجام یک‌سری کار تخصصی و شگردهای خاص پلیس، متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در حال رانندگی با تابلوی تاکسی‌تلفنی دستگیر و در بررسی از داخل خودرو  یک قبضه سلاح کمری قلابی شبیه به اسلحه واقعی کشف شد.
 
نعمتی افزود : متهم پس از دستگیری و انتقال به کلانتری در بازجویی‌های علمی پلیس به انجام زورگیری اعتراف و با بررسی سوابق معلوم شد وی دارای سابقه زورگیری است.
 
وی با بیان این نکته که متهم پس از تکمیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شد ، گفت : پلیس بصورت شبانه‌روزی و با قاطعیت تمام آماده برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه بوده و از شهروندان تقاضا داریم با رعایت نکات ایمنی و هشدارهای انتظامی ضمن پیشگیری از وقوع چنین مواردی ، در صورت بروز یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک ، بلافاصله مراتب را به 110 اعلام کنند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.