نرخ طلاق در استان سمنان ١،٣ است و نسبت به کشور، این استان رتبه سی ام در نرخ طلاق را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس قندالی مدیرکل ثبت احوال استان سمنان در نشست شوری هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان گفت : در سال ٩٥ در استان سمنان ٩٢٠ و در سال ٩٤ هزار مورد طلاق رخ داده بود و با توجه به آمار طلاق در سال ٩٥ در استان هشت درصد کاهش یافت.

وی اظهارداشت : نرخ طلاق در کشور ٢.١ و در استان سمنان ١،٣ است و نسبت به کشور، استان سمنان رتبه سی ام در نرخ طلاق را دارد.

وی تصریح کرد : در سال ٩٤ حدود چهار هزار و ٧٣٥ ازدواج در استان انجام شده بود که این آمار در سال ٩٥ به چهارهزار و ٢٩٢ ازدواج کاهش یافت.

وی ادامه داد : مردان ٢٥ تا ٢٩ سال با ٤٠،٣ درصد و زنان ٢٠ تا ٢٤ سال با ٣٢ درصد بیشترین فراوانی ازدواج در استان سمنان را داشته اند.

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان تصریح کرد : در مجموع میانگین سن مردان استان سمنان برای ازدواج ٢٩،٤ و میانگین سن زنان ٢٤،٨ است و میانگین سن طلاق برای مردان ٣٦ و برای زنان ٣١،٤ در سال ٩٥ برآورد شده است.

قندالی اضافه کرد : در سال ٩٥ حدود ١٠ هزار و ٥١١ ولادت ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آن، ولادت در استان سمنان ١،١ درصد کاهش یافت.

وی بیان داشت : شهرستان شاهرود با سه هزار و ٤٠٣ مورد تولد بیشترین میزان ولادت را داشته و در بخش بیارجمند با ٦٩ مورد تولد، کمترین میزان ولادت را داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان سمنان گفت: کل وفات در سال ٩٥ حدود سه هزار و ٢٩٨ مورد بود که نسبت به سال ٩٤ حدود ١،١ درصد کاهش یافت.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.