معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: بیش از 25 هزار شغل در سند اشتغال استان برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مهرداد غضنفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه شعار امسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده در بحث تولید توجه ویژه‌ای به این سند شده است.
 
وی با بیان اینکه چنانچه تولید استان رونق یابد قطعا خدمات نیز به دنبال آن  افزایش می‌یابد، تصریح کرد: رونق تولید منجر به  افزایش صادرات و نهایتا منتج به افزایش اشتغال خواهد شد و در این مسیر اساس کار، تامین مالی و سرمایه‌گذاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان افزود: در این  سند پنج بسته تدوین شده که بحث تولید به‌عنوان نخستین بسته در نظر گرفته شده است.

غضنفری ادامه داد: در سند اشتغال و سرمایه‌گذاری امسال سهم بانک‌ها به‌خوبی دیده‌شده و این درحالیست که سال گذشته نقش بانک‌های خصوصی پایین بود. 

امسال سهم  این بانک‌ها به 35 درصد افزایش‌یافته است. در سند اشتغال و سرمایه‌گذاری امسال 25 هزار و 400 شغل در نظر گرفته‌شده که امری دست‌یافتنی است. 

در این سند سهم بانک‌های خصوصی افزایش‌یافته، سهم هلدینگ‌ها لحاظ شده و سهم دستگاه‌های دولتی نیز به دلیل طرح‌های در دست اجرا مشخص‌شده است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.