ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز به مدت یک هفته در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمود هادیان مشاور مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان سمنان در جلسه هماهنگی برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در سمنان گفت : ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران از 31 تیرماه تا 6 مردادماه به مدت یک هفته در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ترویج فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست را یکی از اهداف اولویت‌دار این جشنواره دانست و گفت: این جشنواره مهم‌ترین رویداد فرهنگی، هنری و محیط‌زیستی کشور است که از سال 1377 پایه‌گذاری شده و تاکنون پنج دوره از آن برگزارشده است.

مشاور مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان سمنان گفت: امسال ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سبز است که استان سمنان نیز یکی از برگزارکنندگان این جشنواره است.

وی تصریح کرد: محیط‌زیست یک میراث به‌دست‌آمده از گذشتگان است و باید در حفظ آن کوشا باشیم تا به توانیم این میراث ارزشمند را به نسل‌های دیگر منتقل کنیم که فرهنگ‌سازی و مشارکت شهروندان به حفظ محیط‌زیست یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در این راستا انجام شود.

هادیان اذعان کرد: ترویج فرهنگ حفاظت محیط‌زیست، تشویق، تولید، شناسایی و ترویج آثار و فعالیت‌های هنری و فرهنگی ارزشمند باکیفیت و مؤثر در رابطه با حفاظت از محیط‌زیست کشور از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
انتهای پیام / ه
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.