عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: گزارش ساخت 124 پد هلی کوپتر به ویژه در ساختمان های بلند توسط شهرداری ارایه شود.

لزوم ارایه گزارش ساخت 125 پد هلی کوپتر توسط شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در سیصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: راجع به پدهای هلی کوپتر مصوبه ای در خردادماه 95 به تصویب رسید که قرار بود طی 4 ماه شهرداری آن را اجرا کند.

وی افزود: قرار بود 124 پد هلی‌کوپتر ساخته شود که  49 پد ساخته شد و به دلیل اینکه این پدها نقش موثری در انتقال بیماران و مواقع بحرانی دارند باید ساخت آنها 6 ماهه اجرایی و بعد از گذشت این مدت لازم است گزارش این مصوبه اعلام شود.

وی افزود: یک آپارتمان 4 طبقه را تبدیل به نانوایی می کنند و دودکش آن باعث آزار مردم شده است و ماده 100 دستور به قلع و قم آن داده اما این مصوبه اجرا نمی شود و گاهی شهردارهای مناطق با حیثیت کل شهرداری بازی می کنند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: در حادثه چند روز گذشته بیماری با هلی کوپتر به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) منتقل شد اما این بیمارستان پد هلی کوپتر نداشت و بیمار را به جاده قم بردند و از آنجا با آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند که زمان زیادی سپری شد.

وی افزود: لازم است طرحی تهیه شود تا از پدهای هلی کوپتر نظامی و انتظامی استفاده شود بدون اینکه در کارهای آنها خللی ایجاد شود. در نزدیکی بیمارستان خاتم الانبیاء پد هلی کوپتر وجود داشت اما اجازه استفاده از آن داده نشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار