رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو، از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در شرق تهران و کشف ۵۷۷۰ گرم مواد مخدر از باکس خودروی او خبر داد.

کشف ۵۷۷۰ گرم مواد مخدر در باکس خودروبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ارسلان قاسم زاده رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری در خصوص توزیع مواد مخدر توسط یکی از فروشندگان مواد مخدر در شرق تهران، تیمی از عوامل کلانتری، برای انجام تحقیقات و صحت موضوع اعزام که در تحقیقات انجام شده مشخص شد که خبر اعلامی صحت داشته و افراد مشکوکی به مخفیگاه وی تردد و اکنون مظنون در مخفیگاه خود حضور دارد. 

رئیس کلانتری ۱۲۸ افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و پس از هماهنگی صورت گرفته تیمی از ماموران تخصصی برای دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهم اعزام شد. 

سرهنگ قاسم زاده تصریح کرد: پس از حضور مأموران و بازرسی اولیه از مخفیگاه متهم، مواد مخدری کشف نشد، ولی در ادامه، از خودروی وی بازدید و مقدار ۵۷۷۰ گرم مواد مخدر که به طور ماهرانه در باکس خودرو جا سازی شده بود، کشف و ضبط شد. 

این مقام انتظامی در پایان گفت: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال و سپس تحویل پایگاه چهارم مواد مخدر شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار