طرح ملی "رحله" برای دومین سال متوالی در لارستان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ابوالفضل ایمانی دبیر اجرای طرح ملی «رحله» در لارستان از برگزاری دومین سال این طرح در این شهرستان خبر دادو گفت: این طرح به شکل سراسری و در فصل تابستان به‌منظور غنی‌سازی اوقات نوجوانان و جوانان پیش‌بینی‌شده است.
 
ایمانی افزود: در طرح «رحله» که هم خواهران و هم برادران می‌توانند در آن شرکت کنند، شرکت‌کنندگان به شکل شبانه‌روزی و در فصل تابستان به حفظ 4 جزء از قرآن کریم می‌پردازند.
 
وی بابیان اینکه طرح «رحله» توسط موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) اجرا می‌شود، ادامه داد: داوطلبین باید در سنین 14 تا 23 سال بوده و متأهل نباشند.
ایمانی بیان کرد: این طرح از 8 تیرماه آغاز و تا 31 شهریورماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: آخرین‌ مهلت ثبت‌نام جهت شرکت در طرح «رحله» 15 خردادماه است.
 
ایمانی با برشمردن مواد آموزشی این دوره از جمله حفظ 4 جزء قرآن کریم، آموزش تجوید، تفسیر و درس اخلاق، بیان کرد: طرح ملی و قرآنی «رحله» در لارستان زیر نظر اساتید مجرب و حافظ کل قرآن با استفاده از امکانات خوابگاهی برگزار و در پایان به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اعطاء می‌شود.
 
دبیر اجرای طرح ملی «رحله» با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.beytolahzan.ir  در این طرح نام‌نویسی کنند، تصریح کرد: قرآن‌دوستان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های  09170719315 و 09171841004 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار