سرپرست اداره آموزش و پرورش شوش از آغاز پروژه ساخت هنرستان خواجه نصیر این شهرستان شوش پس از وقفه چند ساله خبر داد.

آغاز احداث هنرستان خواجه نصیر شوشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالله رحیم خانی، سرپرست اداره آموزش و پرورش شوش گفت: پروژه هنرستان خواجه نصیر این شهرستان با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی چند سالی به علت عدم تامین اعتبار کار ساخت آن متوقف شده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های مسئولان شهرستان این پروژه مجددا فعال شده و کار ساخت این هنرستان توسط پیمانکار مربوطه آغاز شده است.

رحیم خانی افزود: تمام تلاش ما این است که این پروژه با ادامه تخصیص اعتبار روند تکمیل خود را به شکلی طی کند که در شهریور ماه به بهره‌ برداری برسد و دانش‌آموزان عزیز  از این فضای آموزشی در سال تحصیلی 97-96 استفاده کنند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شوش خاطرنشان کرد: برای برطرف شدن مشکل برق مدارس جلسه‌ایی با رئیس اداره برق این شهرستان  تشکیل شد و در این نشست مشکلات مربوط به اشتراک برق مدارس شهر و روستای از جمله آموزشگاه بهار روستای احمد مولا، دبیرستان بینش شهر حر، دبستان سعدی روستان عین، دبستان افتخار و مدارس دیگری مورد بررسی قرار گرفت و قول همکاری و جهت رفع مشکلات برق مدارس داده شد.

وی اذعان داشت: جهت ساماندهی پوشاک مدارس این شهرستان نظارت‌های دقیق بر فعالیت‌های تولیدی‌ پوشاک مدارس، نحوه عقد قرارداد آن ها و نحوه توزیع پوشاک مدارس انجام می‌شود.

انتهای‌پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار