مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در استان اردبیل تهیه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی در نشست ارزیابی اجرای طرح هادی روستاهای استان اردبیل، اظهار کرد: عملیاتی کردن طرح مقاوم‌سازی واحدهای روستایی از جمله فعالیت‌های شاخص و مناسب در اجرای طرح هادی در استان اردبیل بود.

وی افزود: در دو دهه اخیر فعالیت های مناسب و مفیدی در استان اردبیل انجام پذیرفته تا محدوده کالبدی روستاها به شکل مناسب و درخور شأنی مورد حفاظت و احیا قرار بگیرند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بایستی دانش‌اموختگان و نخبگان با حضور فعالانه خود در مطالعات میدانی و حضور در روستاهای استان اردبیل در زمینه اجرای طرح‌های هادی و کمک به طرح‌ها و ایده‌های مورد اجرا پیش‌قدم شوند.

سبحانی افزود: انجام فرهنگسازی در مسیر فواید تهیه و عملیاتی کردن اجرای طرح‌های هادی در روستاهای استان اردبیل از جمله اهداف مهمی بوده که با انجام آن از وارد آمدن ضرر و زیان به واحدهای احداث شده جلوگیری به عمل آورده شود.

وی با اشاره به اینکه برای همه روستاهای بالای 20 خانوار در استان اردبیل طرح هادی تهیه گردیده است، بیان کرد: با اجرای طرح هادی از آثار و فواید خاص آن بهره‌مند خواهیم شد که از آن جمله می‌توان به معکوس نمودن مهاجرت در روستاها اشاره کرد و در این مسیر از جمله دغدغه‌های مهم بنیاد مسکن استان همین موارد بوده و در این راستا تمامی تلاش‌های خود را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.