بیش از یکصدنفر از مشتریان صندوق فرشتگان سیرجان امروز با تجمع در فرمانداری این شهر خواستار رسیدگی به وجوه سپرده خود شدند.

تجمع سپرده گذاران موسسه فرشتگان درسیرجان
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان این افراد اعلام کردند مدت 8 ماه است که دو صندوق فرشتگان در سیرجان نه جواب درستی در مورد پرداخت سپرده ها داده و نه سودی به سپرده ها می دهد.
 
گفته چند تن از دارندگان سپرده های این موسسه حاکی از تخلفات در این موسسه می دهد.
 
اغلب سپرده گذاران اعلام کردند :به علت سود بالای اعلام شده توسط این صندوق اقدام به سرمایه گذاری کرده اندو بانک مرکزی نباید نگذارد این صندوق ها شکل بگیرد تا مردم بازیچه دست سودجویان نشوند .
 
آقای قاسم غلامرضایی مدیر امور شعب کاسپین کرمان نیز در این باره چنین گفت : قرار است 8 تعاونی بدر طوس ، امید جلین ، حسنات اصفهان ، دامداران کرمانشاه ، کشاورزان مازندران ، الزهراء طوس ، فرشتگان و کاسپین تحت عنوان صندوق کاسپین ادغام شوند و تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت کنند که فقط صندوق فرشتگان تاکنون تنوانسته خود را به 7 تعاونی رسانده واقدام کند و مشکل ساز شده است.
 
وی افزود : در سطج کشور بیش از 5600 میلیارد تومان سرمایه گذاری مردم در صندوق فرشتگان است که صیانت از سپرده های مردم وظیفه این صندوق یا هر بانکی است و به زودی با تملک تمامی اموال از طریق مراجع قانونی و قضایی سپرده های مردم به آنها برمی گردد.
 
تجمع کنندگان پس از قول مساعد نیروی اطلاعاتی انتظامی مبنی بر پی گیری و پایین
کشیدن تابلو صندوق فرشتگان از دوشعبه موجود در سیرجان ظهر امروز فرمانداری را ترک کردند.
 
 صندوق فرشتگان در سیرجان با توجه به سود بالایی که به سپرده گذاران می داده بیش از 5 هزار مشتری سپرده گذاز از 5 میلیون تومان تا 500 میلیون تومان داردو تحت نام نظارت بانک مرکزی مردم را به این صندوق ها جذب می کند.
 
سیرجان یکی از بزرگ ترین شهرهای صنعتی واقتصادی استان کرمان است.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.