قاتلی که با گلوله رئیس هیات هندبال شهرستان خمین را در مقابل منزلش کشته بود بعد از 13 روز دستگیر شد.

قاتل رئیس هیات هندبال شهرستان خمین  دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری قاتل مرحوم کریم رضایی رئیس هیات هندبال شهرستان خمین توسط پلیس خبرداد.

سرهنگ خلجی افزود: قاتل و همدستش که با برنامه ریزی قبلی قتل را انجام داده و متواری شدند با پیگیری پلیس آگاهی استان مرکزی و شهرستان خمین طی دو عملیات جدا گانه در استان البرز دستگیر شده و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان خمین منتقل شدند.

وی با بیان اینکه قاتل با مرحوم رضایی اختلاف قبلی داشته اضافه کرد:قاتل و همدستش در روند بازجویی به قتل اعتراف نمودندو هردو برای طی مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد:از قاتل وهمدستش آلات قتل که یک قبضه سلاح کلت کمری و یک تیغه قمه بود کشف شد.

قاتل و همدستش ساعت 22شب 26اردیبهشت با سلاح کمری به مرحوم کریم رضایی رئیس هیات هندبال شهرستان خمین در جلو درب منزلش واقع در کوچه گلشهر خیابان ساحلی خمین شلیک کردند و فرار کردند.
 
مرحوم رضایی که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان اراک منتقل شد اما بر اثرشدت جراحات وارده  جان سپرد.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.