معاون فرماندار شادگان از تامین ۲۰۷ تن سهمیه اقلام اساسی ماه رمضان شامل گوشت و مرغ منجمد، شکر و برنج در این شهرستان خبر داد.

تامین اقلام اساسی مورد نیاز ماه رمضان در شادگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نعمت اله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان با اعلام این خبر گفت: هیچگونه محدودیتی در تامین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز در ماه رمضان وجود ندارد.
 
وی تصریح کرد: درحال حاضر مقدار ۹۸ تن شکر، ۶۳ تن برنج، ۴۲ تن مرغ منجمد و 4 تن گوشت به عنوان سهمیه ماه رمضان برای این شهرستان تعیین شده و درصورت جذب، محدودیتی در تامین سهمیه مجدد و توزیع این اقلام وجود نخواهد داشت.
 
آلبوغبیش بیان داشت: قیمت اقلام مورد نظر برای مصرف کننده با این ترتیب است که شکر با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ ریال، برنج با قیمت ۲۷ هزار ریال، مرخ منجمد با قیمت ۵۸ هزار ریال و گوشت منجمد مخلوط با قیمت ۲۲۰ هزار ریال عرضه می شود.
 
معاون فرماندار شادگان برضرورت افزایش بازرسی و گشت زنی به منظور کنترل بازار در ایام ماه رمضان و رعایت امور بهداشتی توسط بازرسان مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، شبکه دامپزشکی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و تعزیرات تأکید و خاطرنشان کرد: شبکه دامپزشکی باید در این راستا کشیک شبانه روزی برقرارکند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار