مدیر طرح کاشان کارت گفت: زیر ساخت های لازم برای ورود به پرداخت هوشمند الکترونیک فراهم شده و شهروندان می توانند با استفاده از کاشان کارت علاوه بر وسایل نقلیه عمومی از فروشگاه های سطح شهر نیز خرید کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی رموزی با بیان اینکه کاشان کارت پروژه ای است ملی است، بیان کرد: شهر کاشان با افتخار پایلوت اجرای طرح پرداخت خرد سپاس در کشور شده است.

وی افزود: پروژه کاشان کارت با طرحی نو و مدرن در بستر خدمات الکترونیک تعریف و در حال حاضر به صورت یک پروژه سرمایه گذاری از طریق شرکت داده ورزی فرادیس البرز زیر مجموعه شرکت خدمات انفورماتیک بانک مرکزی اجرایی شده است.

مدیر پروژه کاشان کارت  با بیان اینکه مطمئنا شهرداری کاشان درخصوص انتخاب سرمایه گذار حساسیت زیادی به خرج داده است، تاکید کرد:  کاشان کارت به دو دسته با نام و بی نام تقسیم می‌شود و کارت های با نام و قابلیت تعریف هویت شهروند برای استفاده های خاص و کارت بی نام جهت پرداخت های خرد کاربرد دارد و کارت بی نام به صورت لحظه ای صادر می شود.

رموزی خاطر نشان کرد: درحال حاضر کارت های با نام نیز در شعب بانک ملی کاشان لحظه ای صادر می شود واین کارت علاوه بر استفاده در خدمات خرد مانند بازیافت، حمل و نقل عمومی، رفاهی، ورزشی، گردشگری، قابلیت استفاده در شبکه تخفیف را داشته و جامعه فروشگاهی آن در حال تکمیل است.

وی با اشاره به فرآیند اتصال کاشان کارت به بانک ملی اظهار کرد:  شهروندی که از طریق بانک ملی کاشان کارت خود را به حساب شخصی خود متصل نموده را در نظر بگیرید.

رموزی خاطر نشان کرد: در حال حاضر می تواند از طریق پوزهای (دستگاه کارت خوان) فروشگاهی، باجه های اتوبوسرانی، خود پردازهای مشخص و حتی بازیافت کیف پول خود را شارژ نماید و از خدمات رفاهی تاکسی و اتوبوس  در حوزه پرداخت آفلاین استفاده کند و این چنین مشکل پول خورد و مشکلات بهداشتی ناشی از پول نقد مرتفع می شود.

مدیر پروژه کاشان کارت ادامه داد: شهروندان با استفاده از کاشان کارت می توانند از فروشگاه ها خرید کنند ودر در صورت اشتغال و داشتن نامه کسر حقوق از وام خرید بدون بهره و سود و پرداخت اقساطی بهره ببرند.

رموزی یادآورشد: پروژه کاشان کارت دراین وسعت در کاشان برای اولین بار در کشور اجرا شده و با توجه به ماهیت سرمایه گذاری آن می تواند یکی از منابع درآمد پایدار برای شهرداری باشد و همگان از خدمات آن استفاده کنند.

 مدیر پروژه کاشان کارت با بیان اینکه برخی از افراد سعی دارند این پروژه ملی را فاقد کارشناسی و پیش‌بینی‌های لازم برای شهروندان معرفی کنند، تصریح کرد: زیر ساخت های لازم برای ورود به دولت الکترونیک و پرداخت هوشمند فراهم شده و شهروندان می توانند با استفاده از کاشان کارت علاوه بر وسایل نقلیه عمومی و پرداخت های خرد  از فروشگاه های سطح شهر با تخفیف خرید کنند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.