ترویج و نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بیش از هزار کانون فرهنگی هنری مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدفوقی جانشین معاونت فرهنگ تحقیقات و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: همزمان با ماه رمضان روحانیون و مبلغان در هزار و ۸۸ کانون فرهنگی هنری مازندران با هدف ترویج و نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر مستقر شدند.

وی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی ازمنکر به دنبال استفاده از ظرفیت های علمی، آموزشی، پژوهشی و بکارگیری ابزار هنر است افزود: در ستاد امر به معروف استان مازندران پیشگیری بر عهده ما است و درمان در مرحله دوم قرار دارد.

فوقی از برگزاری کارگاه های معرفت افزایی در سال آینده خبر داد و افزود: تلاش داریم افرادی که در حوزه امربه معروف و نهی از منکر فعالیت دارند مهارت های فردی و گروهی را آموزش ببینند.

جانشین معاونت فرهنگ تحقیقات و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه تربیت مربی در این حوزه نیز مورد توجه است، گفت: امر به معروف ونهی از منکر یک وظیفه همگانی و تخصصی است.

وی با اشاره به اینکه تقدیر از فعالان فضای مجازی و خبرنگاران فعال در راستای ترویج این فریضتین الهی را در دستور کار داریم، افزود: نخبگان فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر نیز تجلیل می شوند.

وی از برگزاری مسابقات مقاله نویسی با موضوع امربه معروف و نهی از منکر در سطح مدارس و دانشگاه های استان خبر داد و گفت: تلاش داریم نام و فضای اماکن مذهبی ما متناسب با شادی و نشاط باشد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.