بعد از 25 سال، فرانچسکو توتی کفش های خود را آویخت و برای آخرین بار با لباس جالوروسی به میدان رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در هفته پایانی رقابتهای سری آ ایتالیا تیم های رم و جنوا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند. دیداری که تحت تاثیر خداحافظی فرنچسکو توتی اسطوره باشگاه رم و فوتبال دنیا برگزار شد و در نهایت جالوروسی با نتیجه سه بر دو پیروز شد.
 
در این بازی که توتی در ترکیب اصلی حضور نداشت ، رم خیلی زود غافلگیر شد و در دقیقه سه دورازه اش توسط پلگرینی باز شد اما ژکو در دقیقه 10 کار را به تساوی کشاند.
 
رم 3 - جنوا 2/پایان افسانه گلادیاتور 
 
در دقیقه 54 مسابقه فرنچسکو توتی در میان تشویق شدید هواداران که ورزشگاه المپیکو را در این بازی برای خداحافظی با اسطوره شان پر کرده بودند وارد زمین شد. سپس در دقیقه 73 دنیله دروسی کاپیتان بعدی رم این تیم را پیش انداخت اما چند دقیقه بعد رم گل تساوی را توسط لازویچ دریافت کرد. در نهایت در دقیقه 91 پروتی بازیکن تعویضی گرگها گل سوم این تیم را به ثمر رساند تا توتی با یک پیروزی شیرین از میادین خداحافظی کند.
 
در پایان نیز توتی در میان تشویق بی امان هواداران از آنها و بازیکنان تیم خداحافظی کرد تا پایانی باشد بر 25 سال حضور مداوم در رم.
 
رم 3 - جنوا 2/پایان افسانه گلادیاتور 
 
رم با این پیروزی 87 امتیازی شد و ضمن قرار گرفتن در رتبه دوم سهمیه حضور مستقیم در لیگ قهرمانان اروپای سال آینده را دریافت کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار