فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر ازشناسايی و دستگيری فردی كه مبلغ 15 ميليون ريال بصورت اينترنتی از حساب بانكی يكی از شهروندان برداشت كرده بود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ " علي جعفري نژاد گفت : در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه مبلغ 15 ميليون ريال به صورت غير مجاز و متوالي از حساب بانكي وي سرقت شده بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتاي شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي انجام شده پليسي مشخص گرديد متهم با به دست آوردن رمز دوم و شماره كارت عابر بانك شاكي اقدام به خريد اينترنتي كرده است .

اين مقام انتظامي اضافه كرد: پس از هماهنگي با مقام قضائي ً متهم شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ جعفري نژاد ادامه داد:متهم در مواجه با مدارك و مستندات پليس صراحتا به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سودجويي عنوان داشت.

اين مقام انتظامي در پايان توصيه نمود: از در اختيار قرار دادن كارت اعتباري خود به افراد غير جداً پرهيز نماييد. رمز هايي را انتخاب كنيد كه غيرقابل حدس بوده و همچنين به هيچ عنوان بر روي آن يادداشت نكنيد. هنگام وارد كردن اطلاعات حساب خود در پرداخت هاي اينترنتي حتما از كيبورد هاي مجازي استفاده كنيد. از تلفن ثابت منزل، همراه شخصي و محل هاي مطمئن جهت پرداخت هزينه تلفن ثابت و همراه استفاده نمائيد. در صورت نداشتن اطلاعات كافي جهت استفاده ايمن از سامانه 1818 و 09990 با مراجعه حضوري به شركت هاي خدمات ارتباطي و دريافت پرينت قبوض تلفن ثابت و همراه، نسبت به پرداخت نقدي هزينه آنها اقدام نماييد. در صورت پرداخت اينترنتي هزينه تلفن ثابت و همراه ، از محل هاي مطمئن و داراي مجوز استفاده نموده و تمامي عمليات پرداخت را شخصا انجام دهيد.

 

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.