عضو کمیسون عمران مجلس گفت: طرح جامع مدیریت شهری که توسط تعدادی از نمایندگان مجلس تهیه شده پس از بررسی‌های لازم با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون عمران رد شد.

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلسگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح جلسه امروز  کمیسیون متبوعش اظهار داشت: امروز دو صورت جلسه مورد بررسی قرار گرفت که یکی از آنها طرح جامع مدیریت شهری بود که توسط تعدادی از نمایندگان مجلس تهیه شده است و پس از بحث و بررسی‌های لازم نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و به همراه اعضای کمیسیون نظرات خود را ارائه دادند که در نهایت رای کمیسیون عمران بر رد این طرح قرار گرفت.

بدری بیان داشت: معرفی 6 نفر از نمایندگان کمیسیون عمران به منظور تشکیل کمیسیون مشترکی برای بررسی طرح درآمد پایدار از شهرداری‌های کشور دستور کار بعدی بود که توسط تعدادی از نمایندگان مجلس تهیه شده و قرار شد یک کمیسیون مشترک برای بررسی این طرح به لحاظ اهمیت و کارکرد تشکیل شود.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: 6نفر از اعضای کمیسیون عمران به منظور تشکیل کمیسیون مشترک معرفی شدند که قرار است از کمیسیون اقتصادی، برنامه و بودجه و کمیسیون شوراها نیز 6 نفر معرفی شوند که کمیسیون مشترکی تشکیل شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار