فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: عضو علی البدل انتخابات شورای شهر مشگین شهر پس از بازشماری به جمع اعضای اصلی شورای شهر راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد با قدردانی از حضور حماسی و باشکوه مردم شهرستان مشگین‌شهر در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: در پی اعتراض یکی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مشگین‌شهر و ارائه مستندات متقن مبنی بر بازشماری آرا هیأت اجرایی بنابر وظیفه قانونی خود اقدام به بازگشایی و شمارش مجدد 10 درصد از صندوق‌های رای کرد.

وی تصریح کرد: در تعداد 4 صندوق اخذ رای بازشماری آرا انجام گرفته که به غیر از یک صندوق هیچ گونه مغایرتی در آرای سایر صندوق‌ها مشاهده نشد و با توجه به بازشماری انجام گرفته نفر اول از اعضای علی‌البدل جایگزین نفر هفتم شد.

رحیمی‌زاد با اشاره به اینکه قصور عوامل سر صندوق علت مغایرت در آرا بوده است، افزود: برای روشن شدن این مغایرت و طبق قوانین عوامل صندوق به مراجع محترم قضایی معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به اتمام مهلت قانونی طرح شکایات، هیأت اجرایی شهرستان از پذیرش هر گونه اعتراض خارج از مهلت قانونی معذور است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.