پوراحمد نژاد از کشف و ضبط محموله بزرگ باطری خودروی قاچاق در غرب استان خبر داد.

ابعاد تازه مبارزه با قاچاق کالا
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر پوراحمد نژاد دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: این محموله حامل 3 کانتینر کالای قاچاق بود و 6 نفر در ارتباط با آن دستگیر شدند.

وی افزود: در پی گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر عرضه میوه های لوکس قاچاق در پاساژهایی در شمال تهران ماموران مبارزه با کالای قاچاق در هفته گذشته به این پاساژها سرکشی کرده و 4 و نیم تن انواع میوه خارجی بسیار گران قیمت قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه وزارتخانه های جهادکشاورزی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استفاده انسانی از این میوه ها را تأیید نکرده اند، گفت: بنابراین این کالاها امحا خواهد شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با بیان اینکه براساس قانون جدید مبارزه با کالا، مجال فروش کالاهای قاچاق از بین رفته است، افزود: سازمان اموال تملیکی باید زمینه صادرات کالاهای ضبط شده را در صورتی که نمونه داخلی نداشته باشد صادر کند که به دلیل نداشتن ضمانت برای اینگونه کالاها هنوز اقبالی برای صادرات آن از کشورهای هدف بوجود نیامده است.

پوراحمدنژاد گفت: براساس این قانون کالاهایی که نمونه داخلی دارد باید امحا شود.

وی افزود: کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق استان تهران درحال دریافت مجوزهای لازم برای امحای کالاهای انبارشده قاچاق در سازمان اموال تملیکی است و امیدواریم امسال بتوانیم هر یک ماه یک بار عملیات امحای کالاهای قاچاق را انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار