رئیس اداره تعاونی ها و نظام بهره برداری اداره کل امور عشایر خراسان شمالی از برگزاری انتخابات سرگروه های عشایر استان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمد قربانی رئیس اداره تعاونی ها و نظام بهره برداری اداره کل امور عشایر استان با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتباط بهتر عشایر با شرکت های تعاونی عشایری  و انتخاب اعضای هیات مدیره این شرکت ها ، انتخابات سرگروه های عشایر استان در حال برگزاری است.

وی افزود: این انتخابات هر سه سال یکبار و با انتخاب یک نفر رییس و یک نفر نایب رییس در محله های عشایری دارای حداقل هفت خانوار عشایری با حضور نمایندگان اداره کل امور عشایر و مسئولان محلی برگزار می شود.

 قربانی با اشاره به آغاز فرایند انتخابات سرگروه های عشایری در شهرستان های بجنورد و اسفراین افزود: انتخابات سرگروه های عشایری در شهرستان شیروان نیز از اواخر این هفته آغاز می شود.

این مقام مسئول افزود: تا اواسط تابستان امسال 302 نفر رئیس و نایب رئیس گروه های عشایری استان با برگزاری این انتخابات مشخص خواهند شد که پس از آن با تشکیل مجامع عمومی ، این افراد به تعیین اعضای هیات مدیره شرکت های تعاونی عشایری استان می پردازند.

برگزاری انتخابات سرگروه های عشایر خراسان شمالی

برگزاری انتخابات سرگروه های عشایر خراسان شمالی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.