کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار ایران با ازبکستان را مانند فینال جام جهانی تشبیه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از desperto پرتغال، تیم ملی ایران دیروز نخستین تمرین خود را در اردوی 10 روزه اتریش آغاز کرد تا برای مصاف با ازبکستان آماده شود و اگر بتواند راهی روسیه شود، برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران رخ می دهد که یوزهای برای 2 بار پیاپی راهی بزرگترین آوردگاه جهانی می شوند. 
 
ایران هیچگاه 2 بار پیاپی به مرحله نهایی جام جهانی صعود نکرده و در صورت کسب پیروزی و راهیابی‌،‌ برای نخستین مرتبه است که چنین اتفاقی را رخ می دهد.
 
بر همین اساس کی روش گفت و گویی با این رسانه پرتغالی داشته که به شرح زیر است:
 
اکنون زمان آن رسیده که ما بیش از هر زمانی در قبل، آماده جانفشانی باشیم و می بایست در هر دقیقه همینگونه رفتار کنیم.
 
این رسانه در ادامه آورده است: کی روش دیدار با ازبکستان را مانند فینال جام حهانی می داند و درصدد است بازیکنانش با تمرکز بالایی مقابل این تیم حاضر شوند. هدف مان صعود به جام جهانی است و بازیکنان و کادرفنی باید تلاش 100 درصدی کنند تا به این مهم دست یابند.
 
ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با 17 امتیاز، بدون باخت و گل خورده در صدر و بیشترین شانس را برای صعود به جام جهانی دارد.
 
 کی روش: دیدار ایران و ازبکستان فینال جام جهانی است 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
دوباره این متوهم شروع کرد حرف زدن فینال فوتبال دستی رو هم بخواب نمیبینی چه برسه به فینال جام جهانی -ماهی یک میلیارد میگیره که این چرندیات رو به ایرانی ها بگه
آخرین اخبار