مدیر کل راه و شهرسازی استان از اجرای طرح ورودی اصلی شهر قزوین در محل تقاطع بلوار امام خمینی (ره) و کنار گذر آزاد راه تهران- رشت - زنجان در سال جاری خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مسعود حق لطفی گفت: برنامه ریزی برای مدیریت ترافیکی این مسیر با اولویت حمل و نقل عمومی در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.
 
اجرای طرح ورودی اصلی شهر قزوین
 
وی در ادامه با بیان اینکه بلوار امام خمینی ( نوروزیان ) طولانی ترین مسیر شمالی جنوبی قزوین است و شهر را به دو نیمه ی شرقی و غربی تقسیم میکند، گفت : این گذرگاه نقش ستون فقرات شهر را بر عهده دارد که علاوه بر ایفای نقش دسترسی به بیشتر نقاط شهر قزوین، مناسبترین و کوتاهترین مسیربرای بازدید گردشگران و مسافران از آثار تاریخی و محلات دیدنی شهر است .

رییس شورای حمل و نقل استان افزود : با توجه به این ویژگی ها، برای تردد در این مسیر باید مدیریت ترافیک به ویژه سیستم حمل و نقل عمومی به شکل مناسب و ویژه ای پیش بینی و اجرا شود.

حق لطفی ادامه داد: بر اساس طرح جامع ترافیک حمل و نقل شهر قزوین چند تقاطع هم سطح در طول این مسیر از آزاد راه تا میدان آزادی ( سبزه میدان ) احداث شده که همگی در زمینه روان سازی جریان ترافیکی در این خط است .

وی افزود : همچنبن باید دسترسی و تردد از این مسیر به ویژه برای حمل و نقل عمومی از آزاد راه و شمال قزوین تا مرکز و جنوب قزوین که همان ایستگاه راه آهن است تسهیل شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.