مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج با اعلام نرخ جدید کرایه ناوگان اتوبوس رانی گفت: نرخ‌های جدید نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛شکور صلواتی از مصوب شدن نرخ جدید کرایه ناوگان اتوبوس رانی سنندج خبر داد وگفت: از این هفته نرخ کلیه مسیرها بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود .

صلواتی افزود: نرخ جدید کرایه ناوگان اتوبوس رانی نسبت به سال گذشته افزایش چندانی نداشته و در راستای رفاه حال شهروندان نرخ کلیه مسیرها رُند شده است .

وی عنوان کرد: کرایه ناوگان اتوبوس رانی دو نرخی است یعنی شهروندان می‌توانند کرایه خود را هم به صورت نقدی و هم از طریق کارت بلیط پرداخت کنند .

وی تصریح کرد: کمترین نرخ جدید کرایه ناوگان اتوبوس رانی در سال جاری در صورت پرداخت به صورت نقدی 5 هزار ریال و بیشترین نرخ کرایه هم 6 هزار ریال است .

صلواتی افزود: کمترین نرخ کرایه ناوگان اتوبوس رانی در صورت پرداخت به صورت کارت بلیط 3700 ریال و بیشترین نرخ کرایه بلیط هم مربوط به خط دوشان با قیمت 5 هزار ریال است .

وی تاکید کرد: بازرسان این سازمان بر روند فعالیت ناوگان اتوبوس رانی نظارت کامل را دارند و شهروندانی هم که انتقاد و یا پیشنهادی در جهت بهبود خدمات رسانی ناوگان اتوبوس رانی را دارند می‌تواند با شماره پیامک 3000802008020 ما را یاری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.