هشدار رسول خادم در مورد ورزش عربستان

رئیس فدراسیون کشتی گفت: عربستانی ها سرمایه گذاری بسیار گسترده و سنگینی در عرصه دیپلماتیک در ورزش جهان آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رسول خادم با بیان این مطلب افزود: عربستانی ها حتی در ورزش هایی مانند کشتی و رشته هایی که اصلا فعالیتی در آن ندارند ورود جدی کرده اند و ابزارهای دیپلماتیک خود را به شدت فعال کرده اند.
وی ادامه داد: مطمئنا با هزینه های سنگینی که مسئولان این کشور عربی جدیداً انجام می دهند، بعد از یک مدت ، در حوزه ورزش ایران با موانع دیپلماتیک عربستان در منطقه و بعضاً در ابعاد جهانی مواجه خواهد بود.
خادم تصریح کرد: بخشی نمونه گیری های تست دوپینگ بازی های کشورهای اسلامی از جمله مسابقات کشتی آن ، همگی به ازمایشگاههایی در عربستان ارسال شد ، که این موضوع خبر خوشایندی نیست.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان و نمایندگان فدراسیون های جهانی و داوران تمامی ورزش ها در طول بازی های کشورهای اسلامی میهمان مسئولان عربستانی بودند. آن ها تعاملات بسیار گسترده ای با مجموعه مدیران و داوران رشته های مختلف برقرار کردنده اند که فراتر از حوزه بازیهای كشورهای اسلامی است. این موضوع میتواند یك زنگ خطر جدی برای فعالیتهای دیپلماتیك ایران در حوزه ورزش و حتی بعضاً با كاركردی فراتر از ورزش باشد، که باید برای آن تدبیری بیاندیشیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
روش خوبی برای تحریک دولت مردان هست
آخرین اخبار