تدابیر سر مربی العین برای مهار استقلال

سرمربی تیم فوتبال العین امارات در نظر دارد با تمهدیدات ویژه برنده دیدار فردا باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان همان طور که می دانیم تیم فوتبال العین در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از شاگردان منصوریان شکست خورد و با توجه به برنامه از پیش تعیین شده العینی ها فردا در آخرین بازی فصل خود میزبان استقلال در ورزشگاه بن زاید هستند . 

در همین راستا شاگردان مامیچ برنامه های تمرینی خود را از روز چهارشنبه بعد از یک روز استراحت در بازگشت از تهران آغاز کردند تا برای این دیدار حساس و سرنوشت ساز آماده شوند.

سرمربی العین در این تمرینات آیتم های سرعتی و هجومی را بیش از هر موضوع دیگری در دستور کار خود قرار داده و این مربی از بازیکنان خود خواسته تا به هر نحوی خط دفاع استقلال را بازکنند.

همچنین با تصمیم مامیچ تیم فوتبال العین یک روز زودتر از همیشه اردوی پیش از بازی خود را برابر استقلال تشکیل داد. به همین دلیل از روز شنبه بازیکنان العین در هتل هیلتون مستفر شدند تا تمام تمرکز بازیکنان روی این دیدار متمرکز باشد.

در این جلسات محمد العنزی جانشین سعید جمعه محروم در ترکیب العین شده و مامیچ برای این بازیکن برنامه های مختلفی را آماده کرده تا مدافع جانشین ترکیب العین برابر استقلال با آمادگی کامل برابر این تیم قرار بگیرد.

همچنین سرمربی العین در نظر دارد از سه مهاجم اصلی خود در ترکیب استفاده کند. آسپریلا، کایو و شمرانی سه مهاجمی هستند که در این دیدار از ابتدا در ترکیب العین قرار خواهند گرفت. عمر عبدالرحمان نیز با قرار گرفتن در کنار این 3 بازیکن ترکیبی دشوار را برای منصوریان و تیمش رقم خواهد زد.

در طرف مقابل هم منصوریان به نوعی تمرینات تیمش را تنظیم کرده که بازیکنان به راحتی بتوانند عبدالرحمان مغز متفکر العین را مهار کنند و اجازه ندهد حریف اماراتی به گل برسد . همچنین منصوریان در نظر دارد با استفاده از مهره های تیمش به برد برسد و پس از صعود با پرچم ایران جشن پیروزی بگیرد.

دیدار دو تیم فوتبال استقلال و العین امارات فردا شب ساعت 23:15 برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۰۵:۴۲ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
ایشاا...

اگه بچه ها تو بیست دقیقه اول بازی گل نخورن، بازی رو کنترل میکنن و با انگیزه بیشتری ادمه میدن و صعود میکنیم،
Iran (Islamic Republic of)
حامد 96/03/070
۱۵:۳۷ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
ایشالا استقلال با یه بازی خوب پیروز میشه.
Iran (Islamic Republic of)
جلیل
۱۴:۴۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
ایشا... به امید خدا میبریمشون و تمام رشته هاشون پنبه میشه
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۴:۳۷ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
انشاالله.به امید برد تیم اول آسیا وایران یعنی استقلال همیشه قهرمان..فقط آبیته..هرجور هم حساب کنید بازم استقلال از پرسپولیس بالاتره.
آخرین اخبار