مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مراغه از اجرای طرح ویزیت رایگان برای 350 نفر از روستائیان این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ خاکی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مراغه گفت: طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم روستائی در قالب طرح های محرومیت زدایی و اردوهای جهادی با همکاری بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در سه روستای یایشهری، قره ناز و چوان علیا اجرا شد.
 
وی ادامه داد: در این طرح 10 کادر درمانی در قالب گروه های سیار، خدمات پزشکی از جمله ویزیت رایگان، توزیع رایگان دارو، معاینات دندانپزشکی، غربالگری و معرفی به پزشکان متخصص برای روستائیان ارائه کردند.
 
وی اضافه کرد: این طرح در راستای توزیع عادلانه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و کمتر برخوردار روستایی به صورت دوره ای در روستاهای این شهرستان اجرا می شود.
 
وی با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان در مناطق روستایی در سال گذشته گفت: در طول سال 95، این طرح در 12 روستایی این شهرستان اجرا شده و بیش از یک هزار نفر از ساکنان این مناطق از خدمات ارائه شده در این طرح، بهره مند شدند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.