دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از برخورد قاطع دستگاه قضایی با متظاهرین به روزه خواری در ملاء عام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام اسدا... جعفری گفت: طبق قانون مجازات اسلامی تظاهر به عمل حرام در انظار و اماکن عمومی و معابر، کیفر حبس یا شلاق را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: به افرادی که به هر دلیل در انظار عمومی روزه خواری می کنند اعلام می کنیم برخورد لازم و قاطع توسط ضابطین قضایی و دستگاه های مربوطه با این افراد صورت خواهد گرفت.

دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص استان مازندران افزود: به منظور مراعات شأن و حرمت این ماه مبارک لازم است تمام صنوف و واحدهای خدماتی و تجاری از ارائه هرگونه خدماتی که موجبات تظاهر به روزه خواری را فراهم نماید، پرهیز نمایند.

حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف یاد شده در هریک از واحدهای صنفی، نسبت به تعطیلی آن واحد طبق ضوابط قانونی اقدام خواهد شد.

وی افزود: متولیان مساجد و هیات های مذهبی نیز صدای بلندگوها را در مراسم به گونه ای تنظیم کنند که موجبات آسایش سالخوردگان و بیماران فراهم شود.

حجت الاسلام جعفری گفت: بیماران و افرادی که به جهت عذر شرعی قادر به روزه داری نیستند انتظار می رود از تظاهر به روزه خواری خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.