تابش در نطق میان دستور:

انتخابات 96 حماسه بزرگ مشارکت مردم بود/دولت و مجلس به مطالبات مردم پاسخ دهند

نماینده مردم اردکان گفت: مردم در انتخابات 96 کار خود را به نحو احسن انجام دادند اما تازه کار دولت، مجلس و نظام آغاز شده است تا به مطالبات مردم پاسخ دهند.

انتخابات 96 حماسه بزرگ مشارکت، آگاهی و انتخاب مردم بودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در نطق میان دستور صحن علنی امروز مجلس اظهار داشت: ما در آ‌ستانه ماه خرداد هستیم که خلاصه تاریخ انقلاب اسلامی در آن رقم خورده است.

وی ادامه داد: ما در آستانه 15 خرداد هستیم که نقطه عطفی در مقابله با استبداد است که به تعبیر امام راحل(ره) این روز نقطه امید به رهایی است، ما نباید از روزهای پر درس تاریخ بگذریم.

تابش با بیان اینکه 14 خرداد امسال بیستمین سالگرد رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب است، ادامه داد: ما باید اندیشه‌ها و آ‌رمان‌های امام راحل را بازخوانی کنیم.

نماینده مردم اردکان در خصوص 29 اردیبهشت و انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این روز حماسه بزرگ مشارکت، آگاهی و انتخاب مردم بود. به عنوان نماینده مردم ایران در مجلس شورای اسلامی قدردان ملت به خاطر این حماسه بزرگ هستیم.

وی با بیان اینکه باید قدردان اندیشه‌های مقام معظم رهبری باشیم که با اعتماد به ملت زمینه مشارکت حداکثری فراهم نموده‌اند، بیان داشت: این اعتماد معظم له باعث ارتقای جایگاه ایران در عرصه جهانی شد.

تابش ادامه داد: مردم در انتخابات 96 کار خود را به نحو احسن انجام دادند اما تازه کار دولت، مجلس و نظام آغاز شده است تا به مطالبات مردم پاسخ دهند.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه مردم با انتخاب خود نشان دادند که چه می‌خواهند و چه نمی‌خواهند، افزود: مردم با رأی خود گفتند که از چه می‌ترسند و به چه کسی اعتماد دارند. اکنون وظیفه ماست که به خواسته‌ها و امیدهای مردم توجه کنیم. مردم در عمل نشان دادند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علاقمند هستند و به قانون اساسی پایبند هستند و با وجود همه کاستی‌ها راه خود را ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: مردم به پیشبرد اصلاحات و منش اعتدال دل بستند و راه غلبه بر مسائل پیش رو را گفتگو و مردم سالاری می‌دانند رفع محدودیت‌ها نتیجه غالب در این انتخابات بود پس باید با تمکین بر این قاعده به دنبال گفتگو و اجماع ملی آرا در خصوص رفع مشکلات باشیم.

تابش در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: البته لازمه اجماع ملی گذر از سوء ظن‌ها و سوء تفاهم‌ها به حسن‌ ظن‌هاست، زمان به ما اجازه نمی‌دهد فرصت‌ها را از دست بدهیم و سرمایه‌های ملی در تحرک بیشتر از دست برود پس باید همه دست به دست هم بدهیم تا توفیقات بیشتر برای کشور به دست بیاوریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار