فولادگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فراکسیون ولایت سه‌شنبه لیست خود را نهایی می‌کند/ حاجی بابایی و فرهنگی کاندیداهای نواب رئیس

عضو فراکسیون ولایت از تشکیل جلسه این فراکسیون در روز سه‌شنبه برای جمع‌بندی و رای‌گیری لیست نهایی انتخابات هیئت رئیسه خبر داد.

فراکسیون ولایت سه‌شنبه لیست خود را نهایی می‌کند/ حاجی بابایی و فرهنگی کاندیداهای نواب رئیس
حمیدرضا فولادگر عضو فراکسیون مستقلان ولایی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس در روز چهارشنبه اظهار داشت: فراکسیون مستقلان ولایی و نمایندگان ولایی بر اساس توافق خود لیست واحدی را برای روز چهارشنبه ارائه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه روز سه‌شنبه 9 خرداد ماه این دو فراکسیون تحت لوای فراکسیون ولایت جلسه‌ای  تشکیل می دهند تا لیست خود را ارائه کنند، افزود: فراکسیون ولایت لاریجانی را به عنوان رئیس در نظر گرفته و برای نواب رئیس هم حمیدرضا حاجی بابایی و محمدحسین فرهنگی را پیشنهاد داده که در جلسه روز سه‌شنبه درباره آنها رای‌گیری انجام خواهد شد.

فولادگر همچنین با اشاره به اینکه بعد از رایزنی‌ها با فراکسیون امید توافقی برای ارائه لیست واحد حاصل نشد، بیان داشت: ظاهرا فراکسیون امید لیست واحد و مجزایی برای انتخابات هیئت رئیسه ارائه خواهد کرد البته شنیده‌ام که احتمالا مسعود پزشکیان را به عنوان کاندیدای ریاست معرفی کنند که تا کنون شخص پزشکیان نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار