سرپرست فدارسيون كشتي گفت: تغييراتي كه در فدارسيون كشتي روي داد به خصومت شخصي برنمي گردد و فقط براي بهبود و پيشرفت اين رشته ورزشي است.

حجت اله خطيب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: من نقطه نظرات تمامي جامعه كشتي را مورد نظر قرار مي دهم و اين جامعه عزيز بايد در يك فضاي كاري موثر قرار گيرد و معتقدم در اين شرايطي كه هستيم اين عزيزان فدراسيون را كمك كنند و به موقعيت كشتي وسائل المپيك فكر كنند.

وي در مورد ايجاد تغييرات در فدارسيون كشتي اظهار داشت: من براي بهبود و پيشرفت كارها دست به تغيير زدم مثلا كميته انضباطي بيشتر فضاي ارشادي و حقوقي بود و جاي اين كميته فدارسيون خالي بود تمام تلاش فدارسيون اين بود كه شروع كننده يك اقدام بزرگ باشد و اگر منتظر انتخاب باشيم و بعد از آنها كارها شروع شود جاي خالي برخي مسائل احساس خواهد شد.

خطيب تاكيد كرد: كار من ترميم فدراسيون است، از شخصيت هاي بزرگ در كشتي استفاده كردم و از اسداللهي خواهش كرديم بماند و روشن هم در پست آسيايي خود است، كميته اقتصادي راه اندازي كرديم و از دوستاني در اين كميته استفاده كرديم كه دلسوز ورزش هستند سال ها در ورزش بودند و در بخش خصوصي كار بلد هستند و به اين اميد اين كميته را راه اندازي كرديم تا صرفا نياز به كمك مستقيم وزارت ورزش نداشته باشيم.

وي در مورد تشكيل شوراي سياستگذاري فدارسيون كشتي گفت: جمعي از قهرمانان را جمع كرديم كه اتاق فكري داشته باشيم كشتي پشتوانه عظيم مردمي دارد و جريان بزرگي در ورزش كشور است و اين رشته پايگاه در فرهنگ مرز و بوم ما دارد و اين كار ضرورت دارد كه از خاك خورده هاي اين رشته استفاده كنيم قرار است در تمامي كشور از قهرمانان به صورت منطقه اي استفاده كنيم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار