رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ریگان گفت: در راستای ترویج فرهنگ رضوی و کتاب‌خوانی برگزاری هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در ریگان برنامه ریزی می شود.

برگزاری هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی درریگانبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ولی الله موسی زاده گفت: در راستای ترویج فرهنگ رضوی و کتاب‌خوانی و بهره‌مندی از سیره پاک ائمه اطهار به ویژه امام رضا (ع) برگزاری هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در دستور کار قرار دارد.
 
وی با اشاره به اینکه جشنواره رضوی در سال جاری در ایام کرامت برگزار می‌‌شود، افزود: در این راستا منابعی با موضوع حضرت فاطمه معصومه (س) و احمد بن موسی (ع) به جشنواره اضافه شده است.
 
رئیس کتابخانه های عمومی ریگان تصریح کرد: در این جشنواره شش عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال با موضوع‌های امام رضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و احمدبن موسی (ع) برگزار می‌شود.
 
موسی زاده اظهار کرد: برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب‎های مرتبط با موضوع امام رضا (ع) دو کتاب با موضوع امام رضا (ع) و زندگی، مهارت‌های زندگی در سیره رضوی و بانوی ملکوت و چلچراغ مد نظر قرار دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال کودکان می‎توانند در دو بخش نقاشی و پویش مجازی شرکت کنند و برای دریافت کتاب‌ها به کتابخانه‌های عمومی استان کرمان مراجعه و یا سایت اینترنتی دانلود فایل را انجام دهند.
در شهرستان ریگان دو کتابخانه عمومی فعالیت دارد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار