در مراسم اختتامیه مسابقه "مادر بهترین معلم من "در اراک از ۴۰ اثر برترتجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛در مراسم اختتامیه  مسابقه  "مادر بهترین معلم من"  از جمله مسابقات جشنواره مردمی "میم" از ۴۰ اثر برترتجلیل شد.

حجت‌الاسلام رضا تاج‌آباد دبیر جشنواره مردمی "میم" در استان مرکزی با بیان اینکه این جشنواره فرهنگی با شعار "میم سرآغاز مادری" مدتی است که فعالیت خود را آغاز کرده است  گفت: یکی از برنامه‌های تبیین شده در این جشنواره برگزاری مسابقه انشاء نویسی "مادر بهترین معلم من" بود که به در مدارس اطلاع‌رسانی و توسط  بسیج دانش‌آموزی پیگیری شد.

حجت‌الاسلام تاج‌آباد  افزود: تعداد 160 انشاء با موضوع "مادر بهترین معلم من" به دبیرخانه این مسابقه  ارسال شد و از بین این آثار تعداد 40 انشاء به جشنواره راه یافت و از میان این 40 اثر تعداد 11 انشاء به عنوان آثار برتر برگزیده شدند.

وی اضافه کرد: داوری این جشنواره  به شیوه نوینی  به  11 فرد برتر مسابقه واگذار شد و پس از قرائت انشاء‌های این 11 نفر جایزه نفیس این جشنواره که یک سفر به مشهد مقدس بود را به یکی از دانش‌آموزان و مادرش اعطا کردند.

دبیر جشنواره مردمی "میم" در استان مرکزی ادامه داد: این جشنواره  با رویکرد تبیین و ترویج نقش مادری در جامعه در سطح استان مرکزی  برگزار می شود.

انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.