نایب رئیس جدید فدراسیون والیبال گفت: اولویت برنامه‌های بخش بانوان حضور تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود.

فریبا صادقی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابش به عنوان نایب رئیس جدید فدراسیون گفت: تلاش می‌كنم برای موفقیت والیبال بانوان هر آنچه در توان دارم انجام دهم.
 
وی افزود: من پیش از حضور در فدراسیون در هیئت والیبال استان اصفهان پست مدیریتی داشتم و تجربیاتی در این زمینه كسب كردم كه این تجارب می‌تواند در مدیریت كلان بانوان هم استفاده شود و مفید باشد.

صادقی در خصوص برنامه‌هایش برای والیبال بانوان گفت: در حال حاضر اولویت ما تعیین و تكلیف برای نیمكت تیم ملی بزرگسالان است. هنوز تصمیمی درباره اینكه مایدا در تیم ملی باقی می‌ماند یا خیر گرفته نشده است.
 
نایب رئیس جدید فدراسیون والیبال خاطر نشان كرد: تیم ملی بزرگسالان ما مسابقات قهرمانی مردان آسیا را پیش رو دارد كه این مسابقات از اهمیت زیادی برخوردار است. باید تیم ملی آماده حضور در این رقابت‌ها شود.
 
وی در خصوص ادامه همكاری اش با تیم ذوب آهن گفت: من به طور موقت و تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال به عنوان نایب رئیس فعالیت خواهم كرد و بعد از آن مشخص نیست چه پیش خواهد آمد. در این صورت می‌توانم به ذوب آهن برگردم و سرمربی این تیم بمانم. 
 
انتهای ‍پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار