کارشناس دو و میدانی کشورمان گفت: از آنجایی که رئیس فدراسیون، دو و میدانی را نمی شناسد، درک اداره این رشته را ندارد.

کیهان گلستانی جم در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج تیم ملی نوجوانان دو و میدانی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا بیان کرد: نتایچ دو و میدانی کاران نوجوان در رقابت های قهرمانی آسیا ثابت کرد بین حرف تا عمل مجید کیهانی فاصله زیادی وجود دارد و برخلاف آنکه وی ادعای زیادی روی استعدادیابی داشت اما در عمل خلاف این موضوع ثابت شد. کار به جایی رسیده که سریلانکا که سابقه ای در دو و میدانی ندارد با چهار شرکت کننده مدال طلا و نقره کسب می کند اما ایران که در رده های پایه سابقه کسب مدال جهانی دارد، عملکردی ناموفق ثبت می کند.
 
وی افزود: شاید ما در مسابقات این دوره قهرمانی آسیا مدال گرفته باشیم اما رکورد ها نسبت به گذشته کاملا پایین آمده است. آیا فردی مانند محبی که 6 سال است در تیم های ملی دو و میدانی حضور دارد، همچنان جزء نوجوانان محسوب می شود؟
 
گلستانی جم در ادامه خاطر نشان کرد: وزارت ورزش و جوانان به اشتباهات مجید کیهانی در فدراسیون دو و میدانی پی برده و درصدد جایگزین کردن فردی به جای اوست. رئیس فعلی فدراسیون برای تحول این رشته به دو و میدانی نیامد و تنها قصد داشت پول به فدراسیون بیاورد. کیهانی خودرای است و هیچکس نمی تواند با وی کار کند. اجازه نمی دهد طرح ها پیش برود و در چنین وضعیتی احتمال نتیجه گیری به صفر می رسد. در حالی که هیچ رزومه ای در دو میدانی نداشته فکر می کند از همه بیشتر می فهمد.
 
مربی سابق تیم های ملی دو و میدانی کشورمان اظهار داشت: از آنجایی که رئیس فدراسیون، دو و میدانی را نمی شناسد درک اداره این رشته را ندارد و تنها به دنبال پرکردن جیب خودش از راه جذب حامی مالی برای دو و میدانی است. وی با برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دوی ماراتن، آبروی کشورمان را برد. حدود 600 میلیون درآمدی که در این مسابقات به دست آمد، چگونه هزینه شد؟
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار