ملی پوش شیرجه:

مشکل مالی نباشد شیرجه را ادامه می دهم

دارنده سه مدال طلای بازی های کشورهای هم بستگی اسلامی گفت: اگر دغدغه مشکل مالی نباشد باز هم شیرجه را ادامه می دهم.

////ویرایش///مشکل مالی نباشد شیرجه را ادامه می دهم
به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم دو نفره شیرجه ایران با کسب سه مدال طلا و یک برنز در بازی های هم بستگی کشورهای اسلامی به عنوان تنها تیمی شناخته شد که با کمترین شرکت کننده بیشترین مدال را کسب کرد. مجتبی ولی پور در تخته سه متر به مدال طلا رسید و شهنام نظرپور در سکوی 10 متر مدال برنز را کسب کرد. در بخش دو نفره و در مواد تخته 3 متر و سکوی 10 متر نیز ترکیب نظرپور و ولی پور موفق به کسب دو مدال طلا شدند.  
 
مجتبی ولی پور درباره موفقیت هایش در باکو گفت: از گذشته تا به حال تمام تمریناتم را بر اساس برنامه انجام داده ام. معتقدم همین موضوع باعث موفقیت من شده است.  
 
ولی پور در واکنش به این سوال که برخی معتقدند سطح بازی های کشوهای اسلامی بالا نبوده است تصریح کرد: ورزشکاران بسیار خوبی در این رقابت ها حضور داشتند که با سن کم، حرکات سنگینی را به نمایش می گذاشتند. کشورهایی مانند آذربایجان و ترکیه با تمام قوا در این رقابت ها حضور داشتند ضمن این که از ورزشکاران خارجی بهره می بردند. اگر به رکوردها توجه کنید متوجه خواهید شد تیم ها با فاصله های اندک اول تا سوم می شدند. در تخته 3 متره دو نفره تیم ما تا حرکت آخر در رده چهارم قرار داشت که نهایتا توانستیم به اشتباه حریفان به طلا برسیم. این نشان می دهد سطح رقابت ها پایین نبوده است.  
 
ملی پوش شیرجه درباره حضور مداوم یک مربی برای شیرجه خاطر نشان کرد: در مسابقات مختلف مربیان مختلفی هدایت تیم را بر عهده دارند. اگر یک مربی به صورت مداوم برتمرینات نظارت داشته باشد،  برنامه ریزی برای تمرینات و هماهنگی بیشتری خواهیم داشت.  
 
وی درباره برنامه هایش در آینده بیان داشت: من هم چنان شغلی ندارم و بلاتکلیف هستم. اگر حمایت ها ادامه داشته باشد و دغدغه ای بابت شغل نداشته باشم باز هم شیرجه را ادامه خواهم داد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.