سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی:

گل محمدی از امکانات باشگاه بازدید می کند/ دستیاران سرمربی تیم به زودی مشخص می شوند

محمدی گفت: گل محمدی یرمربی جدید تیم تراکتورسازی قرار است امروز از امکانات باشگاه بازدید به عمل آورد.

محمودی: گل محمدی از امکانات باشگاه بازدید می کند/ دستیاران سرمربی تیم به زودی مشخص می شوندکاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه گل محمدی سرمربی جدید تیم امروز برای بازدید از امکانات باشگاه به تبریز می آید تا با شرایط باشگاه آشنا شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه تمرینات تیم تعطیل است جلسه معارفه گل محمدی به بازیکنان به تعویق افتاد و قرار است با شروع تمرینات این اتفاق رخ بدهد. 

محمودی درباره وضعیت دستیاران گل محمدی بیان کرد: وی قرار است گزینه های مدنظر خود را به باشگاه معرفی کند تا مدیریت باشگاه با آنها مذاکرات لازم را انجام بدهد. 

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در مورد وضعیت بازیکنان فعلی این تیم گفت: ما منتظر جواب نامه باشگاه های گسترش فولاد و سایپا در مورد وضعیت سعید آقایی و محمد رضا اخباری هستیم تا در صورت رضایت آنها این دو بازیکن در تراکتورسازی بمانند. 

وی درباره وضعیت سینا عشوری بیان کرد: باشگاه قرارداد عشوری به علت مصدومیت فسخ کرده بود اما اکنون قصد تمدید قرارداد با این بازیکن داریم. براین اساس از فدراسیون فوتبال در مورد به خدمت گرفتن عشوری استعلام گرفتیم و منتظر جواب نامه خود هستیم. 

محمودی درباره وضعیت پایان قرارداد برخی از بازیکنان گفت: اکثر بازیکنان فعلی تیم رضایت خود را برای ماندن در تراکتورسازی اعلام کردند و به زودی بعد از توافقات مالی قراردادشان را تمدید می کنیم.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال آجرلو مدیر عامل تیم تمام تلاش خود را برای جلب رضایت بازیکنان فعلی می کند تا آنها قراردادشان را باشگاه تمدید کنند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار