طرح نظارتی ماه مبارک رمضان از امروز در استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت : در این ماه تقاضای مردم برای خرید و تامین برخی از کالا ها، بویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم بیشتر است و بهمین دلیل طرح نظارتی تا چهارم تیرماه اجرا می‌شود.
 
آغاز طرح نظارتی ماه مبارک رمضان 
 
علی پر زحمت با اشاره به تشدید فعالیت تیم های بازرسی‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در این ماه تاکید کرد: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
 
وی همچنین تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی را از دیگر اهداف اجرای این طرح بیان کرد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود : اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح شامل : خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی است.
 
وی ، رعایت نرخ های مصوب و سود قانونی ، نصب برچسب قیمت بر روی همه کالاها ، صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا و تداخل صنفی را از جمله مواردی دانست که در این طرح مورد تاکید بازرسان قرار می گیرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.