مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: حذف بوروكراسی اداری زمينه جذب سرمایه‌گذار جديد در استان را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سيد مصطفی موسوی در نشست مشترك با معاونان، مديران و كاركنان شركت گفت: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، توليد، اشتغال، دولت برنامه‌های در دست اقدام دارد كه در سالجاری 11 برنامه مشترك وزارت صنعت و سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتی ايران بوده كه دراین‌بین5 برنامه مربوط به شرکت‌های استانی است.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي مازندران افزود: توانمندسازی و تقويت واحدهای كوچك و متوسط و كمك به صادرات، يكی از كارهای مهم و تأثيرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

موسوی بيان داشت: با حذف بوروكراسی اداری، زمينه جذب سرمایه‌گذاری در استان بايد فراهم شود و هيچ توجيهی برای معطل ماندن سرمایه‌گذار پذيرفته نيست.

وي با اشاره به اجرای پروژه‌های زيرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت:برنامه عملياتی اجرای پروژه‌ها تدوین‌شده و بر اساس همين برنامه نيز اجرايی می‌شود و روند اجرايی آن‌هم بصورت روزانه مورد پايش قرار می‌گیرد.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي مازندران افزود: 220 طرح عمرانی چهار سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرايی شد و 340 واحد توليدی به بهره‌برداری رسيدند.

وی شناسنامه‌دار كردن واحدهای صنعتی را يكی از برنامه‌های امسال شركت اعلام کرد و گفت:از تمام ظرفیت‌ها برای رونق مجدد واحد توليدی در استان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.