فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری ۲۰ خرده‌فروش و معتاد پرخطر در این شهرستان طی یک عملیات ضربتی و کشف مقادیری مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی قوچان گفت:: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری ۱۱ طالقانی این طرح را در مناطق حاشیه رودخانه اترک، خیابان‌های شهید مطهری و شهید بهشتی به اجرا گذاشتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی پاتوق‌های خرده‌فروشان و معتادان پرخطر در یک اقدام عملیاتی و ضربتی با همکاری مأموران کلانتری حوزه استحفاظی تعداد هشت خرده‌فروش و ۱۲ معتاد پرخطر را دستگیر و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی قوچان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای متهمان و معرفی معتادان به کمپ ترک اعتیاد، گفت: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به‌صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

قدمگاهی با اشاره به این مطلب که در پی گزارش سرقت منزل در روستای قوچان عتیق از توابع این شهرستان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار تیمی از مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت، ابراز داشت: مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان و آثار به‌جامانده به دو سارق سابقه‌دار مظنون شدند.

وی بابیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی دو سارق در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان اصغر ۴۴ ساله و غلام ۳۸ ساله که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند در مواجه با ادله و مستندات پلیس به چهار فقره سرقت منزل با همدستی فردی دیگر در سطح روستای قوچان عتیق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی قوچان با یادآوری اینکه یعقوب ۳۴ ساله همدست دیگر متهمان نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش اقلام سرقتی شامل وسایل منزل، دستگاه یونجه زنی، کف کش، موتوربرق، لوازم ساختمانی، پمپ آب و... کشف شد، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام//ح. خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار