شجاع خلیل زاده صفحه اینستاگرام خود را به تصویری قدیمی از دوران نوجوانی خود و دوستش اختصاص داد.

تصویری جالب توجه از نوجوانی دو ستاره کنونی پرسپولیس+عکس
به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شجاع خلیل زاده در صفحه اینستاگرامش عکسی از دوران حضور در تیم نوجوانان ایران در کنار سروش رفیعی را به اشتراک گذاشت. 

گفتنی است؛شجاع خلیل‌زاده و سروش رفیعی، لحظه‌شماری می‌کردند تا دوباره در یک تیم همبازی شوند. پیوستن سروش به پرسپولیس، انگیزه شجاع را برای اضافه‌شدن به تیم برانکو بیشتر کرد و امضای قرارداد شجاع با قرمزها، سروش را ترغیب کرد که به تمديد قرارداد با پرسپوليس نزدیک كرد. تصور می‌شد دوستی نزدیک این دو بازیکن، از دوران سربازی از تراکتور آغاز شده است اما بین هم‌خدمتی‌ها، دوستی دیرینه‌تری وجود داشت.
 
مدافع مازندرانی و هافبک شیرازی، در رده پایه همدیگر را شناخته بودند. هر دو برای تیم ملی به میدان رفته بودند و سابقه بازی در کنار هم را داشتند. شاید در لحظه ماندگارشدن این فریم، آن‌ها قول روزی را به هم داده بودند که دوباره برای یک تیم به میدان بروند. این اتفاق به صورت اجباری در تراکتورسازی افتاد و حالا با میل و علاقه بیشتری در پرسپولیس تکرار خواهد شد.
 
سروش و شجاع بعد از سال‌ها تلاش خستگی‌ناپذیر، به جایگاهی در فوتبال ایران رسیده‌اند که سزاوارش هستند. رسیدن از سطح پایه به سطح اول فوتبال و جنگیدن و دوام آوردن در این سطح کار ساده‌ای نیست اما خلیل‌زاده و رفیعی هیچوقت از تصویر واقعی و بی‌رحم فوتبال فرار نکرده‌اند.
 
شجاع خلیل زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"یار قدیمی جوونیا. اون موقع هم می خندیده"

 تصویری جالب توجه از نوجوانی دو ستاره کنونی پرسپولیس+عکس

انتهای پیام/  
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار