پست بانک امسال میزان تسهیلات پرداختی برای ایجاد اشتغال های خرد روستایی را به سه برابر افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد رحمانی معاون امورشعب پست بانک کشور درحاشیه آیین بهره برداری طرح های توسعه ای دفاتر پیشخوان خدمات دولت و پست بانک گفت: پست بانک امسال میزان تسهیلات پرداختی برای ایجاد اشتغال های خرد روستایی را به سه برابر افزایش داده است و تعهد کرده که حدود 240میلیارد تومان تسهیلات دراین بخش پرداخت کند.

وی افزود: تسهیلات پرداختی به روستاییان واجد شرایط در بخش های دامداری، کشاورزی، فرش بافی و صنایع کوچک خانگی است که بتدریج فرایند پرداخت آن و متناسب با نوع طرح قابل اجرا پرداخت خواهد شد.

معاون امورشعب پست بانک کشور به فعال بودن 406 شعبه پست بانک در کشور اشاره کرد وگفت: حدود هشت هزار و500 دفتر پیشخوان خدمات دولت در روستاهای کشور با همکاری بخش خصوصی فعال است که هدف اصلی این دفاتر جمع آوری سرمایه های سرگردان در روستاها و پرداخت تسهیلات به روستاییان در همان روستا است.

رحمانی افزود: پست بانک پارسال در روستاهای کشور بیش از 80میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی کوچک پرداخت کرده و زمینه اشتغال حدود 8 هزار نفر را نیز فراهم کرده است.

وی گفت: چهارطرح توسعه ای دفاتر پیشخوان خدمات دولت و پست بانک با 6 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان آمل راه اندازی شد.

دفاتر جدید پیشخوان دولت در آمل در بلوارهای شیخ فضل اله نوری، منفرد نیاکی وشهید مطهری در شهر آمل وروستای نوآباد از توابع بخش دشت سرآمل راه اندازی شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار